Güncel Magazin Haberleri SitesiMagazin Sitesi Haberlerine MagazinSitesi.Org ile ulaşın...

Sık Sık Kilo Alıp Veren Gupse Özay, Sağlık Sorunları Yaşıyor

Sadece oyunculuğuyla değil senaryosuna imza attığı filmler ve oyuncu Barış Arduç’la yaşadığı aşkla gündemden düşmeyen Gupse Özay, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla hasta olduğunu açıkladı. Film projeleri için verdiği ve aldığı kilolarla geçmişte haber de olan Özay hesabından paylaştığı uzun bir metinle hastalığı konusunda bilgi verdi.

‘SAĞLIĞIM BANA TOKAT ATTI’

Oyuncu yaşadığı sağlık sorunlarını şu sözlerle anlattı: ‘Beyler bayanlar şu kilo alıp verme olayıyla ilgili özelden çok soru geliyor. Sağlık ile ilgili bir konu olduğu için ve yanlış örnek olmamak için açıklama yapmak ve toplu bir cevap vermiş olmak isterim. Biliyorsunuz ki Deliha’nın ilk filminde epey kilo almıştım. Ardından Görümce filmimde epey verdim. Sonra Deliha 2’de tekrar aldım. Her seferinde alıp verdiğim kilolar da 20 küsürler…Az değil yani.

Şimdi başta baktım motivasyonla ve gazla acayip hızlı veriyorum- alıyorum. Oh ne güzel. Etraftan gelen uyarılara da ‘yek yeaaaa bir şey olmaz karaktere girmem lazım’ falan diyorum. Taaa ki sağlığım bana tokat atana kadar…

‘KİLO VERMEK İÇİN DETOX MERKEZİNE GİTTİM TERSİNE KİLO ALDIM’

Deliha’nın çekimlerinden sonra aldığım 20 küsür kiloyu vermek için her zamanki gibi yemeği azaltıp harekete ağırlık verdim. Lakin bu sefer bir sorun var. Hep gittiğim detox merkezinin Antalya şubesine falan gittim ama hayret yav ne yapsam veremiyorum. Aksine kilo almaya devam ediyorum. Üstelik bütün gün uyuyorum. Çok uyuduğum için ağlıyorum. Sonra tekrar uyuyorum.

Sonra dedim ki herhalde yoruldum ben. Dedim yurtdışına gideyim orada vereyim. Tropik iklim, meyve sebze deniz… İyi fikir. Gittim. Tayland’a. Detox merkezine. (Bknz fotodaki halim Tayland uçağında..) Oradaki Tayland’lı doktor ikinci gün dedi ki test yapalım sana. Dedi senin tipin iyi değil şişsin. (Tipin kaymış da diyemiyor) Günde 16 saat uyuyorsun. Normal değil bu dedi. Peki abim dedim test yapalım.

‘KARACİĞER YAĞLANMASI VE HİPOGLİSEMİ TEŞHİSİYLE TÜRKİYE’YE GÖNDERİLDİM’

Aha! Test sonucu geldi. TSH oranım 185.. (Tiroidi olanlar bilir) Adamcağız yanlışlık var deyip yeniden yaptı. Yok sonuç doğru. Neyse, ben stresten ve hızlı kilo alıp vermekten dolayı, hipotiroid, haşimato (ki bunun filmlerimde şakasını dahi yapmıştım) karaciğer yağlanması ve hipoglisemi teşhisiyle Türkiye’ye geri gönderildim. Ve Mart ayından beri tedavi oluyorum. Suçluyum; bunu hak ettim. Şimdi 17 kilo verdim. 5 kilo daha vereceğim ve bir daha asla kısa sürede kilo alıp vermeyeceğim. Çünkü gerizekalılık bu. Özet; aman diyeyim doktor kontrolü olmadan asla kilo alıp verme olayını abartmayın. Dengeli olmak önemli. Bir de şekeri ekmeği falan net kesin. Yemeyin valla… Öperim sizi çok. Doktorumu çok soran olmuş. Metin Özata. Çok tatlı çok bilgili hemen toparladı beni.’

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

yeni meslekler 2019,
iskenderun escort, denizli escort, hatay escort, denizli escort, denizli escort, adana escort, denizli escort, iskenderun escort, denizli escort, adana escort, hatay escort, iskenderun escort, denizli escort, denizli escort, adana escort, denizli escort, adana escort, iskenderun escort, iskenderun escort, denizli escort, denizli escort, adana escort, hatay escort, iskenderun escort, denizli escort, denizli escort, hatay escort, denizli escort, denizli escort, eskişehir escort, eskişehir escort, denizli escort, denizli escort, denizli escort, denizli escort, denizli escort, denizli escort, iskenderun escort, iskenderun escort, iskenderun escort, antakya escort, antakya escort, antakya escort, erotik hikaye, erotik hikayeler, sex hikayeleri hikaye, ankara escort, ankara escort, gaziantep escort, gaziantep escort, gaziantep escort, malatya escort, malatya escort, elazığ escort, elazığ escort, manisa escort, izmit escort, izmit escort, izmit escort, izmit escort, izmit escort, izmit escort, izmit escort, izmit escort, izmit escort, ısparta escort,
görükle escort, bursa escort, bursa escort bayan, şişli escort ümraniye escort, kayseri escort bayan, izmit escort bayan, bursa escort bayan, izmit escort bayan bursa escort bayan, bursa escort, bursa escort escort bursa, escort ankara eskişehir escort, bursa escort şişli escort şişli escort tuzla escort pendik escort escort bursa,